Je možné si zapůjčené vybavení pojistit? Na co se pojištění vztahuje a na co nikoli?
V současnosti je na našem trhu několik pojišťoven, které nabízejí možnost pojištění lyžařského vybavení. V minulosti jsme tuto službu nabízeli také, ale v zásadě se nám neosvědčila. Pojištění totiž nezahrnuje 2 základní věci - odcizení a nesprávné úžívání vybavení. V případě, že jsou například lyže odcizeny, nese za něplnou zodpovědnost nájemce a nelze uplatnit pojistné plnění u pojišťovny. V případě nesprávného užívání lyží, nejčastěji na nedostatečně zasněženém svahu, jízdou po štěrku na parkovišti atd. se pojištění na toto poškození také nevztahuje a je nutné vše nechat opravit dle našeho ceníku SKI servisu. Pojištění lze uplatnit například na zlomenou lyži vlivem pádu, ale tuto situaci jsme za poslední 3 zimní sezony díky stále lepším a lepším vlastnostem lyží neřešii. Proto si myslíme, že tento typ pojištění je v dnešní době zbytečný.



Co dělat při krádeži lyží?
Toto je jedna z asi nejčastějších otázek od zákazníků. V tomto případě je asi nejlepší rada prevence. Doporučujeme lyže nikde nenechávat bez dozoru. Převážná většina lyží v naší půjčovna je vybavena kontrolním čipem, ale v případě, že budou následně lyže provozovány skoukromou osobou, jsou téměř nedohledatelné. Každopádně doporučujeme lyže nechávat například v restauraci, holetu či jiném poskytovaném ubytování na místech k tomu určených. Zde lze v případě odcizení uplatňovat tzv. odpovědnost za škodu způsobenou na vnesených či odložených věcech a za veškeré věci nese plnou zodpovědnost majitel či provozovatel.


Jak postupovat v případě, že potřebujete zrušit rezervaci?
V případě, že máte rezervované vybavení v půjčovně a z jakého-koli důvodu si jej nebudete moci vyzvednout, dejte nám prosím co nejdříve vědět. Rezervaci je možno zrušit osobně přímo u nás na prodejně, telefonicky na čísle 774 944 579, 736 220 546, e-mailem na naši adresu info@bike-ski-sport.cz.


Jaké lyže a snowboardy máte v půjčovně v nabídce?
Veškeré vybavení je rozlišeno do několika základních skupin. Dětské, juniorské, pánské, dámské. V každé kategorii máme vždy na výběr lyže dle stupně zdatnosti jednotlivého lyžaře (začátečník, pokročilý, dobrý lyžař), u dospělých lyží je možno si vybrat dle stylu lyžování lyže, které budou mít radius od 9m - 18m. S přesným výběrem Vám rádi poradíme osobně u nás na prodejně.


Jak vlastně počítáte půjčovné?
Délku půjčovného rozlišujeme do několika skupin. Nejlépe vychází půjčovné celoroční, které Vám nabízí možnost půjčení vybavení na celou zimní sezonu (listopad - březen). Pokud jedete na hory více jak na 12 dní, můžete si lyže zapůjčit již na celou sezonu za stejnou cenu. Další skupinou jsou výpůjčky na jeden týden. Zde je účtován pouze týden vypůjčení a lyže je možno vyzvednout v pátek před odjezdem a po návratu je v pondělí vrátit. Další skupinou jsou výpůjčky víkendové, kde je možno lyže vypůjčit v pátek a vrátit v pondělí.


Je možné si zapůjčené vybavení pojistit? Na co se pojištění vztahuje a na co nikoli?

V současnosti je na našem trhu několik pojišťoven, které nabízejí možnost pojištění lyžařského vybavení. V minulosti jsme tuto službu nabízeli také, ale v zásadě se nám neosvědčila. Pojištění totiž nezahrnuje 2 základní věci - odcizení a nesprávné úžívání vybavení. V případě, že jsou například lyže odcizeny, nese plnou zodpovědnost nájemce a nelze uplatnit pojistné plnění u pojišťovny. V případě nesprávného užívání lyží, nejčastěji na nedostatečně zasněženém svahu, jízdou po štěrku na parkovišti atd. se pojištění na toto poškození také nevztahuje a je nutné vše nechat opravit dle našeho ceníku SKI servisu. Pojištění lze uplatnit například na zlomenou lyži vlivem pádu, ale tuto situaci jsme za poslední 3 zimní sezony díky stále lepším a lepším vlastnostem lyží neřešii. Proto si myslíme, že tento typ pojištění je v dnešní době zbytečný.


Co dělat při krádeži lyží?

Toto je jedna z asi nejčastějších otázek od zákazníků. V tomto případě je asi nejlepší rada prevence. Doporučujeme lyže nikde nenechávat bez dozoru. Převážná většina lyží v naší půjčovně je vybavena kontrolním čipem, ale v případě, že budou následně lyže provozovány skoukromou osobou, jsou téměř nedohledatelné. Každopádně doporučujeme lyže nechávat například v restauraci, holetu či jiném poskytovaném ubytování na místech k tomu určených. Zde lze v případě odcizení uplatňovat tzv. odpovědnost za škodu způsobenou na vnesených či odložených věcech a za veškeré věci nese plnou zodpovědnost majitel či provozovatel. 2-Jak postupovat v případě, že potřebuji zrušit rezervaci? V případě, že máte rezervované vybavení v naší půjčovně a z jakého-koli důvodu si jej nebudete moci vyzvednout, dejte nám prosím co nejdříve vědět. Rezervaci je možno zrušit osobně přímo u nás na prodejně, telefonicky na čísle 774 944 579, 736 220 546, e-mailem info@bike-ski-sport.cz.


Jaké lyže a snowboardy máte v půjčovně v nabídce?

Veškeré vybavení máme rozlišené dle základních druhů. Dětské, juniorské, pánské, dámské. V každé kategorii máme vždy na výběr lyže dle stupně zdatnosti jednotlivého lyžaře (začátečník, pokročilý, dobrý lyžař), u dospělých lyží je možno si vybrat dle stylu lyžování lyže, které budou mít radius od 9m - 18m. S přesným výběrem Vám rádi poradíme osobně u nás na prodejně. 8-Jak vlastně počítáte půjčovné? Délku půjčovného rozlišujeme do několika skupin. Nejlépe vychází půjčovné celoroční, které Vám nabízí možnost půjčení vybavení na celou zimní sezonu (listopad - březen). Pokud jedete na hory více jak na 12 dní, můžete si lyže zapůjčit již na celou sezonu za stejnou cenu. Další skupinou jsou výpůjčky na jeden týden. Zde je účtován pouze týden vypůjčení a lyže je možno vyzvednout v pátek před odjezdem a po návratu je v pondělí vrátit. Další skupinou jsou výpůjčky víkendové, kde je možno lyže vypůjčit v pátek a vrátit v pondělí.


Kdy je nejlepší si lyže zamluvit?
Zde platí pravidlo, čím dříve, tím lépe. U celoročních výpůjček máme největší výběr na začátku sezony. U krátkodobých výpůjček je také ideální si vybavení zamluvit hned jakmile víte termín a poté se jen zastavíte před samotným odjezdem pro nachystané vybavení. Jelikož i my máme množství lyží a snowboardů omezené, může stát, že v nejžádanějších termínech (jarní prázdniny, lyžařské kurzy atd..) nebudeme mít vybavení volné.


Děti jedou na lyžařský kurz a potřebují mít potvrzení o sežízení lyží, dostaneme jej?
Ano, všechny lyže zapůjčené u nás v půjčovně jsou seřizovány elektronicky na stroji Montana DMG 2000. Toto seřízení je již započítáno v ceně půjčovného. Po nastavení vázání Vám dáme kalibrační potvrzení se jménem lyžaře. Toto potvrzení slouží jak pro pojišťovnu v případě úrazu v zahraničí, tak i pro školu. V případě, že si u nás půjčujete pouze lyže, tak je nutné si donést vlastní botu pro sežízení a obráceně.


Děti jednou na lyžařský výcvik a budou se učit jezdit na snowboardu. Škola požaduje potvrzení o sežízení, dostaneme jej?
V tomto případě je odpověď ne. Bohužel spousta škol chce po žácích, kteří budou lyžařský kurz absolvovat na snowboardu stejné potvrzení jako u lyží, ale na snowboardu je úplně jiné vázání a není na měm co seřizovat.


Jak probíhá zamluvení a vyzvednutí lyží? Kdy se platí půjčovné a vratná kauce?
Nejprve je potřeba si vybavení zamluvit na požadovaný termín, vše osobně vyzkoušet. Vyzkoušení je důležité zejména u lyžařských bot. Poté se domluvíme, kdy si vybavení vyzvednete před odjezdem. V den vyzvednutí se platí půjčovné dne našeho ceníku a vratná kauce. Výše kauce závisí na typu půjčeného vybavení. Vratná kauce nelze platit platební kartou, pouze hotově. Po návratu vybavení Vám bude kauce vrácena zpět.


Mohu si u Vás zamluvit vybavení po telefonu? Chtěl bych lyže o délce 165cm a velikost boty mám 43.
Ano, je to možné,ale v žádném případě Vám to nedoporučujeme!!! Lyžařská bota co se týče velikostí z 80% neodpovídá klasickému číslování. Navíc má velmi pevný skelet, který Vás může kdekoli tlačit. Pro správně vybranou botu je nutné její vyzkoušení.


Vybavení máme půjčené pro děti od známého, popřípadě v jiné půjčovně a potřebujeme pro školu potvrzení o seřízení, seřídíte nám lyže? Jak dlouho to bude trvat?
V rámci SKI servisu seřizujeme vázání zcela běžně. Je potřeba vzít s sebou obě lyže, jednu botu a vědět následující údaje: Jméno lyžaře, váhu, věk,výšku a stupeň zdatnosti. Seřízení stojí 120 Kč a obvykle jej děláme do 24 hodin.